JAG ÄR BÄST♥

Hellu :)<3
Just nu sitter jag och spelar ngt konstigt spel, hah
jag vinner aldrig på det :(((
menmen, idag har jag inte gjort så mycket
har typ pluggat lite men det gick inte så bra för jag
kunde tydligen inte lyssna på musik när jag läste
så jag fixa mitt rum, jag vet inte hur jag vill ha det :((
vill ha större säng hos pappa, den e så liten och ful hahaah
vill ha större rum med :o<3
menmen, får la vänta t jul -.- XD hahah
Nej men jag vet inte va jag ska skriva mer är ensam hemma :(
det e läskigt :o
förut lät det som om det kom ngn :'((
Bajsa nästan på mig :o

Imorn är det måndag och det är då helvetet börjar!
aja, får la se hur det går i skolan imorn, kommer nog
inte va på humör då så det är ett - :/<3
efter skolan ska jag plugga sen färga håret tror jag
bara för jag skulle det idag men mamma e på väg hem från
stockholm så det bli försent att göra det idag så blir
imorn!<3
Nu ska jag allt vinna på mitt spel så kyss !


Tack Erik att du finns hos mig, nu när jag har haft
det jobbigt. Du är som en ängel för mig!
DU ÄR BÄST!
Tack som fan till er andra som hjälpt mig
Älskar er ♥

 


Kommentarer
Postat av: Erik

just the way you are!

2010-10-10 @ 20:06:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0