Hemma idag då :(♥

Hellu!
Just nu sitter jag och snackar med folk och kollar på
TV och ska snart äta lite. Idag vart det tyvärr ingen skola
för mig :(
Har haft jätte ont i blindtarmen(stavning) så kunde inte
gå till skolan, så gick åka in och kolla den idag, och dom sa
att det kanske är fel på den, hoppas verkligen inte det :(((
Men men fick något som jag måste äta och det smakar
inte så gott.
Aja imorn hoppas jag att jag får/kan gå till skolan ska ju
dansa så :D
SNART ÄR DET HÖSTLOV :D
Taggar som fan till det kommer bli så jävla skönt med höstlov :D
Men nu skaj ag göra annat puss!


Kommentarer
Postat av: Calleballe :*<3

det kommer bli bra gmn <3

2010-10-27 @ 17:25:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0