Hallå ;o♥

hejsan!
Jag känner mig as seg, ibland orkar jag inte blogga
eller något, hah menmen :D
Just nu sitter jag och kollar på The Hills .
Helt sjukt jag vill ha mkt snö nu :((
det är så jobbig när det snöar sen regnar det -.-
as kul ju, menmen sommar är iaf BÄST :DDDDDDD<3
Imorn ska jag nog plugga matte, fattar inget och det sjuka är
ett våran matte lärare är och reser så vi får ha
ett par andra :s
och ingen av dom två kan typ svenska fattar inte vad som
säger så kommer få IG på provet-.-
så det tycker jag är lågt!!!
EN VECKAN KVAR I SKOLAN SEN HÖSTLOV :DDDDD
fyfan va kul det ska bli med höst lov :D
Då jävlar brudar :D<3


Kommentarer
Postat av: Sam Skånes Kung !

du ä sötast <3

2010-10-25 @ 15:13:39
Postat av: :)

gillar dina tuttar:) skit frächa

2010-10-25 @ 15:13:43
Postat av: Anonym

fin (:

2010-10-26 @ 18:01:58
URL: http://chaiimphoemphon.blogg.se/
Postat av: ;)

söt :)

2010-10-27 @ 21:55:59
URL: http://pimpimborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0