25 Oktober

Hejsan!
Just nu sitter jag och lyssnar på musik och mår illa:s
åt nog lite för mycket, fast åt ändå typ inge XD haha
Idag har jag inte gjort så mkt skolan har vart tråkigt, fast
blev nästan klar med min ''snygga'' mössa på slöjden :)
Efter skolan så gjorde jag inte så mycket, senare drog iza och jag
ut och när vi skulle hem, träffa vi LS, Markus & ngn mer
och dom lura oss och sa att peddo gubben var vid buss saken,
så iza och jag blev as rädda, sen börja han garva och sa att han skoja -.-
hah lite kul va det men ändå inte :o
menmen xd
Imorn ska jag nog plugga lite sen kanske det blir mellösa får la se, om
ngn rolig typ åker dit :D
Men nu ska jag göra annat :D<3
puss!
As fin bild som Erik tog igår xD<3


Kommentarer
Postat av: johanna

tack, det kommer det ^^' <3

2010-10-26 @ 09:02:56
URL: http://bbarajjjohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0