Sjuk ?!?!♥

Hellu!
Just nu sitter jag och fryser som fan :o
ska snart lägga mig i ett varmt bad och ha det mysigt,
har så jävla ont i magen,halsen,huvudet och kroppen...
hoppas inte jag blir sjuk eller så :((((
aja idag så hade vi snöbolls krig i skolan hahaah jag
ägde alla utom när john kasta ut mig -.-
fan blev ner slängd 3-4 gånger XD
lite kul var det men ändå inte.
Imorn vet jag inte vad som händer hoppas jag inte är sjuk
eftersom jag vill dansa, men måste ta det lungt ås :/
aja. På fredag blir det gårdsfestivalen med mina brudar :D:D:D:D
kommer bli så jävla kul :D haha
hoppas bara inte jimmy går och säger att han e min bror ;o <3
haha :D<3
Men nu ska jag fixa musik puss!

bild från förra sommaren tror jag !<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0