Nu är det fan vinter!!!!!!!!!♥

hejsan!<3
Just nu sitter jag och lyssnar på sure thing så jävla bra låt
asså :D
haha fast tänker inte säga vem som sjunger :o
snart ska jag ta och måla lite sen blir det att duscha lite
och äta och sen fixa sig, sen träffa brudarna :D
sen ikväll blir det kyrkan med massa :D<3
Haha måste bah säga att idag på eng så snacka vi om
eget val och ödet(stavning) och aa det var massa alla säger att
ödet(stavning) inte finns eller ngt så vi satt och snacka om
allt det dära hela lektionen typ xD<3
Men nu ska jag ta och snacka lite med folk puss!
Ps: Förlåt om jag inte svarar vissa på sms men har typ inga
g-sms kvar !!!!

har dennis snygga mössa på mig :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0