är sjuk trött ;(

kom nyss hem från iza :D<3
hah vi har haft sjukt kul, jag fick pröva willes sky jumpers XD
haha as kul trodde jag skulle ramla( eller ja jag höll på att göra det)
sen va det några jävla typer som filma mig iza wille och vendela ;s
och jag fick fan damp då.
Aja, sen hoppa vi studsmatta och hade massa kul.

igår så va jag vaken till typ fyra för jag snackade i telefon med
någon stockholmare som heter Karl ;)<3
hah, han va jätte gullig i telefon och rolig XD
och han sa att han tar A.I.K med din stor tå XDhahahah

Imorn ska ja ju praoa i willes klass, haha hoppas jag inte dödar ngn XD
haha nej då men kommer inte orka med alla ungar menmen ;)<3

men nu ska jag äta och sen ska jag lägga mig i sängen
och kolla på jersey shore :D
puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0