älskarminmoster(L)

ChaCha:D<3
hah, just nu sitter man hos min moster :D<3
det är så mysigt här, ska nog snart fika med Sussi,mamma,Sven och min moster då XD<3
aja, skolan har vart najs idag :D<3
sprang inte kanalen idag, för jag är pollenallergisk :(<3
så Iza och jag körde fotboll ;D<3
haha ägde henne :D<3
gjorde typ 5mål och hon bah 2 XD hahah <3
sen på No:n så kolla iza och jag vart blod elr va vi nu gjorde
sen lyssnade vi på vart hjärta :D<3
Det var läskigt;oo för jag hörde först inte :o
Som sagt sitter ju hos min moster och efteratt vi har fikat blir det att dra ner t stan och shoppa lite : D<3
Har hittat as snygga skor från Din Sko ska fråga om jag kan få dom :D<3
och sen massa kläder från Gina,BIK BOK,H&M och monki :DDD<3
aja orkar inte skriva mer just nu.
Bilder kanske kommer upp senare om min iPhone kan funka -.-
kan inte lägga upp bilder på datan -.- aja <3
Kyss :D<3

Kommentarer
Postat av: Carl!

Hallå jag såg dig på STAN ;o

jag typ skrek ditt namn men du hörde tydligen inte mig :c

2010-05-13 @ 16:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0