länge sen ;o<3

det var ett tag sen jag blogg, men har vart sjuk och har inte orkat.
vart sjuk hela helgen och gick ut i måndas men sen på kvällen blev jag sämre(stavning) -.-
aja, nu e jag typ frisk hostar och så men det får man ta :D<33
Idag har jag inte gjort så mkt vart och kolla nytt hus
med mamma och anders kul :D<3
vi va och kolla på ett jätte fint hur vid örebro ÄLSKARR DET :D<33
imorn ska jag in t polisen och sen ska jag köpa min mobil tror jag<3
sen blir det hem och städa -.- .
Snart är det typ skola igen typ en vecka kvar : ((((<333
men kommer bli kul att börja igen så jag får träffa min sötis :DD<33
men nu ska jag gå ner och äta något ch sen kolla på TV :D<3
skriver mer imorn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0