bästa kvällenx);ooo<33333333333

Kom nyss hem från Gårn :D<3
det var sjukt kul :D<3
Vid halv åtta drog iza och jag och snacka med Viktor,joppe och ett par.
Och sen kom det massa killar O.o men det var bara en SNYGG KILLE ;o<3
(han är min;M)
aja, dom skulle träna amerikansk fotboll x))<3
dom var as coola ju x))<3
men fatta liksom haha det var typ 30-40st killar och det var bara en as SNYGG kille:D<3 haha
efer att dom hade tränat klart, så gick iza och jag och kolla runt :D<3
sen gick vi tbx till idrottshallen så stog (snyggingen) där och hans kompis :D<3
Och jag sa till viktor att jag tycket han var snygg och han bah garva åt mig ;o :(<3 XD
Jag satt och sa fan va snygg han är och han typ hörde mig :$$$ XD haha <3
sen gick han och jag sa t iza at jag aldrig mer kommer få se han :'(<3
och precis när jag sa det knacka det på dörren så jag fick gå och öppna för iza va lat -.-
men det var tur att jag fick öppna eftersom den SNYGGA kille knacka ;o<3
Jag såg han i ögonen jag bah ohh snygg ;o<333333

haha bästa dagen (a'' <33
imorn vet jag inte vad jag ska göra blir nog att chilla och kolla film ;M<3
mobba inte bilden ;o är typ osminkad XD
puss:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0