hejj;)<3

Hejj :D<3
Kom typ nyss hem från marieberg, har köpt massa saker :D
elr ja mamma<3
köpte en ny skolavslutnings kläning och sen massa annat :D<3
Sen träffade jag Robin,Viktor och Emil där, fan va ett tag sen man såg dom.
Så då drog jag iväg med dom ett tag sen gick vi o käka lite (: <3

Senare ikväll typ ska vi grilla så det kmr lite folk hit snart elr ngt,
så ska snart hoppa in i duschen och sen fixa mig.

Igår så var man i stan. Mycket folk eftersom det va massa som tog
studenten :D<3
haha förlåt Johan att jag inte kom och kolla :(((
aja på stan gick jag med Victor och Dennis :D<3
Sen efter stan blev det går o det va kul men ändå inte.

Aja nu kmr lite bilder från vad jag köpte idag och igår
men det är inte alla kläder ;)<3


Älskar mina skor dom är så snygga och jag är så snygg i dom : DDD<3

Kommentarer
Postat av: iza

mina skor x)

2010-06-05 @ 17:28:22
URL: http://izabellaodenmarck.blogg.se/
Postat av: iza

EGO HAHA bah jag är så snygg i dem , jaha då är jag ful i dem?XD

2010-06-05 @ 17:29:13
URL: http://izabellaodenmarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0