haha vilket skämt,

Hejsan alla söta folk!
Idag har jag inte gjort så mkt, ska snart
ner och duscha lite :)<3 ( mys )XD
Sen kommer evve o då ska vi fixa oss sen drar la vi
in t stan, och senare talangen tror jag.

aa va ska jag säga XD
snart har det gått en vecka på sommarlovet :o
fast jag tycker inte det känns som om jag har sommar lov
haha det känns som om det typ är helg elr ngt:$<3

aa, det kmr inte komma in några nya bilder för min
kamera är fortfaradne helt jävla CP :(((((
så ska nog åka och lämna in den på fredag om pappa har tid :D
får la nöja mig med min iPhone så länge XD

Älsklinge på bilden XD<3



Haha seriöst micke XD
vilket skämt...

Kommentarer
Postat av: iza

OH SILLEN :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2010-06-16 @ 15:03:26
URL: http://izabellaodenmarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0