förlåt för att jag inte gjort ngt inlägg på länge!:(<3

hejsan :)<3
förlåt att jag inte har gjort något inlägg på länge, men min data har vart
sönder, och det är den fortfarande.
Och sen så har jag inte orkat XD<3

Igår var jag i stan med Evve, och vi träffade Andrew och Marcus om han nu heter så XD<3
hah, sen tog evve och ja bussen hem vid 7 typ och jag var jätte trött på bussen så
ville bah hem o sova XD<3
Resten av veckan har jag inte gjort så mkt vart med iza,sola träffa evve o så

Snart ska jag ut med evve, och det e sjukt varmt tycker jag, har fan
lust att gå utan kläder XD hahahah, ne skoja skulle jag
aldrig göra.

Gud taggar som fan till Eclipse kommer ut på bio :o<3
måste bah se den men vet inte om jag ska gå på onsdan elr på torsdan.
Får se hur jag ska göra.

Men nu ska jag gå o fixa mitt löshår och sen träffa evve, någon ny bild
kanske kommer upp senare om jag orkar XD<3
Puss<3

haha fin bild på mig och iza
i början av 7:an tror jag :)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0