ååh!!!!

ååh asså jag e så arg så jag veti nte vad jag ska göra, hatar dennis
som fan just nu, varför ska han alltid vara på mig -.-
VEM FAN ORKAR HAN !!!!
Finns inga ord för hur arg jag är och hatar han!
ÅÅÅÅÅÅH!!!!!!!!!!!

Aja idag hade vi Vollyboll(stavning) sak och det var kul, fast vi inte vann
någon gång<3
Utom att dennis har vart på mig så har dagen var jätte bra :DDD<3

Snart ska jag hoppa in i duschen och ta ett långt bad, för jag tycker
att det är sjukt äckligt att duscha i skolan, men vet liksom inte vad folk har gjort
där.

Ikväll ska jag kolla på när Iza och dom har uppvisning :DD<3
kommer bli kul :D<3

Men nu orkar jag inte skriva mer puss ;*<3
bloggar ikväll<3

finfin bild på mig och Iza:D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0