01:48

hejsan :D<3
just nu sitter jag och snackar i telefon med Eric<3
och ska sanrt lägga mig är jätte trött,

idag har jag vart med evve och vi har vart barnvakt åt Nova :)<3
hon är ju så jävla söt, fast när vi gick t ica så somnade hon och hon va så söt
sen när vi drog t lekparken satt evve o jag o kolla på na,
o hon gjorde as roliga ryck (stavning:s)
efter att vi hade gått med henne drog vi hem t evve o satt o snacka lite med
hennes mamma typ, sen gick vi runt o så träffa vi oliver :)<3

Imorn så ska jag grilla med pappa o några t sen drar jag till evve :)<3
haha kul kommer vi att ha iafXD<3

På söndag ska jag in till stan för att träffa Kennie<3
var sjukt länge sen jag så/träffa honom, så ska bli kul att få träffa han
igen :D<3
Men nu ska jag prata klart i telefon och sen sova
puss :)<3
Bilder på Nova när hon sov, så söt :)<3


Evve som tog kort föfan ;)<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0