varmt elr vad :o

hejsan!
Idag var man och badade med Iza i Katte :D<3
När vi cyklade dit så var det inte så varmt som jag trodde och tänkte
att jag inte skulle bada, för solen va typ inte framme.
Men jag badade ändå, det va inte så kul, men det var kul att träffa Victor
har saknat han massa  :(
Han får ta och va med mig och iza ngn dag föfan ;)<3

När vi cyklade hem så såg det ut som om det skulle börja regna,
och sen när vi hade kommit en bit så blev det as varmt och fint väder
jag vill cykla tbx men pallade inte XD<3

Snart ska jag t Iza för vi ska t ICA!!!
Och köpa massa gott :D
SEN SKA VI FAKTIST LANA, som alla killar gör XD
men vi e coolare XD;)
Så FUCK! XD
hahahahahh

Men pusspuss, bloggar mera ikväll eller imorn :*

Älskar dig Kennie!<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0