Lillån(h' <3

hejsan!
Just nu sitter jag och sjunger :$ och sen snackar med massa folk
bara så alla vet är VICTOR ÄR MIN KÅTIS XD HAHAH<3

idag har jag inte gjort så mkt va vaken vid 9 och fick hjälpa pappa,
sen efter det så fixade jag mig och drog t stan med evve,
innan hon och jag drog till Lillån så köpte jag ett nytt tungsmycke :D<3
Jätte fint, kanske kommer upp en bild på den imorn:D
Sen efter det drog vi till Lillån och träffade Andrew,Kasper(tror han heter så:$)
och sen Marcus<3
Trodde det skulle regna :$
men det gjorde ju inte det -.- XD
aja, vi drog typ till stan vid 6 sen bussen hem:D
hahahahah jag satt och garvade sönder i bussen, venne varför
men jag hade riktigt kul iaf.

Imorn så ska jag hjälpa pappa lite sen blir det att dra t Katte och bada
om det är varmt, och sen kanske det blir att sova HUSVAGN.
hahahahah förra året (L)

Jag lovar att det kommer nya bilder imorn, jag orkar inte lägga in nya bilder
till datan just nu, jag e tjock;M<3 hahah
aja men lovar imonr :D<3
KYSS t alla som läser min blogg :*

haha så här såg jag ut för 1-2 år sen XD<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0