...

Pappa och jag förut när vi åt!:$

Pappa: Du måste äta upp nu
Jag: men jag orkar inte
Pappa: jo du måste äta
Jag: men jag äter ju tills jag inte orkar mer :o
Pappa: men du äter ju ingentin, du måste börja äta mer.
Jag: Ja men när jag inte är hungrig så är jag ju inte, elr hur?!?
Pappa: Ja men kolla på dig du är för smal du måste äta mer, jag är rädd
att du får bulimi eller anorexi!!!
Jag: Ja men om man har bulimi du spyr man ju ;o
Pappa: Inte alla tror ja, men du kanske har ngt annat..
Jag: okejj.. :o

Bara så alla vet så kanske alla tror att jag är enormt nöjd med min kropp
och så för jag är smal och massa skit, men det är inte sant
jag är inte nöjd med min kropp jag kanske inte visar
det för att aa.
Jag har typ vita prickar på mina ben elr nästan hela min kropp,
som gör att det ser ut som om jag fryser, men det gör jag inte
jag ljuger om att det är en sjukdom, för jag hatar
att ha det på mina ben, folk frågar ofta
''Fryser du eller?''
Och jag vet ibland inte vad jag ska säga, när jag är hemma
kan jag gå i kortbyxor men så fort ngn kollar på mig så blir
jag sur bara för att jag tänker på dom vita prickarna.
Nu kanske folk tror att jag vill ha uppmärksamhet(stavning)
och massa skit men va fan ni får tro
vad ni vill för det är sjukt mkt folk som frågar mig
varför och så, så nu svarade jag på det!


Kommentarer
Postat av: sofia

tycker synd om dig :(

känner inte dig men hoppas du inte har ngn sjukdom.

För min kompis har det.

Och det är sant alla som har bulimi dom spyr inte

2010-07-09 @ 23:26:53
Postat av: Kalle:D

ofta du kanske har bulimi:O

2010-07-09 @ 23:28:20
Postat av: Duvetvemjage

Asså gud gumman :'(

Jag hoppas inte du har bulimi elr något, jag blir så jävla orolig, du kan prata med mig jag lovar<3

2010-07-09 @ 23:30:30
Postat av: Anonym

ofta :O

2010-07-09 @ 23:31:39
Postat av: Elin

omg ;oo

2010-07-09 @ 23:33:07
Postat av: EEEEEEEEmil!

Men va fan ska jag komma och lära dig och äta elr :o

DOM SOM SÄGER ATT DU VILL HA UPPMÄRKSAMHET KAN DRA ÅT HELVETE!!!!!!!!!!!!!!

2010-07-09 @ 23:46:59
Postat av: Anonym

har du bulimi!!!:o

2010-07-10 @ 00:13:24
Postat av: louisebiszczak

jag har också såna där vita prickar över min kropp så där känner jag igen mig sen har jag babyexen eller hur man säger så det ser ut som om jag har gås hus hela tiden ,

2010-07-10 @ 13:52:35
URL: http://louisebiszczak.bloggplatsen.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0