börjar ja bli sjuk ? :s<3

hejsan!<3
just nu sitter man hemma hos mig med evve och kollar på tv :D
Evve ligger och typ halv sover i min säng tror jag, (gulligt:*)
Ehm jag va och träffade Linus förut
och innan han kom så kom Oliver : DD<3
haha evve satt och sa att han va brun och massa, sen kom linus
typ 10-15minuter senare, sen när vi satt där ute ett tag
kmr marcu hahahah han kom minst 4 gånger xd
aja, rolig är han :D<3

Imorn blir det att städa -.- och sen kanske dra till katte, om solen kan komma fram-.-
i år :o

Tror jag håller på att bli sjuk :(
fryser och mår illa som fan, hoppas det går över till imonr ,<3
men nu ska jag kolla tv med evve och så :D
bilder från igår när iza och jag var ute :D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0