älska handkräm!:s

hejsan!
idag så är det SJUKT varmt så ska snart till mamma för att sola,
senare ska jag nog dra och bada men venne om det blir Hampe eller Katte
får la se :D<3

Idag har jag inte gjort så mkt vart och handlat mat med pappa, haha
när vi kom dit så såg jag ett par killar som såg ut å komma
från stockholm XD hahah
och dom bah fick t ett par stenar och börja ta av sig tröjorna och sen sola :o
jag bah ehm, man brukar inte sola utanför en mataffär, haha men dom
var ju då inte fula ;)haha<3

igår kväll typ vid 9 drog evve,jag,andré och tobbe till katte för evve och jag skulle
bada, fan va kallt det var, så jag va i vattnet kanke 10 minuter sen gick jag upp.
Men kul var det,:)<3

haha måste säga att jag har fått en handkräm som är sjukt bra, och den luktar
typ jag venne XD3

Men nu ska jag ta på mig mina fina bikini och sen dra puss:*<3
Bilder kommer upp senare ikväll tror jag kyss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0