ny mobil ja tack♥

hellu!
Just nu e jag as arg för att min mobil e helt jävla cp -.-
sen jag lämna in den på lagning så har den vart muppig kan inte
lägga över bilder till datan eller ngt -.-
får damp ska fan gå och snacka med dom imorn om jag hinner.
Aja, snart ska jag mysa ner mig i sängen och kolla på film vet inte vilken
men ngn blir det iaf sen efter det ska jag sova :D

Imorn blir det att dra t pappa och hjälpa honom lite sen blir det hem till
mamma och fixa mig sen dra till stan för att träffa älsk och julhandla lite
om jag orkar sen drar vi nog hem till honom och har det mys!<3

Snart är det ju jul och jag är as taggad, haha :D
får se vad ja får och massa aja nu ska jag välja film puss!<3
(bild från när iza och jag tog kort för ett tag sen)


Kommentarer
Postat av: Frida

Grymt snygg

2010-12-22 @ 23:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0