Mot stan!♥(igen)

hejsan!
har nyss fixa mig och ska snart gå ut till bussen, hoppas inte det är kallt ute:o
för då blir jag arg, haha :D
Aja sen i stan ska jag möta upp Evve och Ruth och vi ska la shoppa,
sen blir det t comventum(stavning) och kollar på när älsk spelar fotboll :D
Vet inte om jag kommer blogga så mycket idag eftersom jag ska
sova hos Gustav så får se om jag gör ett blogg inlägg hemma hos honom eller
imorn när ja kommer hem :D<3
Nej nu ska jag ta och packa det sista och gå ut puss :D


Kommentarer
Postat av: sofia

kan inte du lägga upp en bild på navelpercingen du fick av din pojkvän? :P<3

2010-12-27 @ 14:05:55
Postat av: sofie

lägg upp en bild på navelpiercingen som du fick av din pojkvän? :D<33

2010-12-27 @ 14:08:03
Postat av: louisebiszczak♦

sv: haha jaa dui jag och iza värsta drag ! :D

jaa vafan ! pappa är ju typ på min sida och då brukar mamma gå med för pappa bestämmer typ i huset xd<3

2010-12-29 @ 21:12:57
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0