Hemma :D♥

hejsan!<3
Just nu sitter jag och kollar på ngt pogram på ettan, fast det
e inte så roligt. Menmen :D
Idag var man ju på m-berg med bästa bror :D
fyfan va roliga vi hade när vi skulle åka in t m-berg så var det massa på bussen
fast vi hade en bodyguard ;) haha
både på bussen dit och hem hahah bussen hem var fan as roligt
vi såg våra bröder på bussen haha en prata som han laserturken fyfan
vad ja garva, sen var jag as rädd att ngn skulle råna mig :O
eftersom det var 100000 folk på bussen xd
haha aja är så jävla trött orkar inte blogga mer :D
men detta kom med mig hem idag :D

En svart spetsbody
En vit body
3 ansiktsmasker
En ny mascara
Och en ROSA mössa


Kommentarer
Postat av: Anton

såg dig idag snygging ;)

2010-12-26 @ 21:09:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0