För kul med evve idag asså<3

hejjjjjjjjjjjjjs<3
idag har jag vart med evve och vi har haft bästa dagen idag,
har vart så jävla skönt nu att hon har kommit
hem, först så drog vi till ica och handla lite sen in t mig och
så, sen ut med moppen och ha kul fyfan
va vi har garvat sönder asså xd hahah
alla har iaf missat ngt kul, aja ehm har typ nästan nyss
kommit in och jag är blöt(stavning) och fryser sönder
fyfan va kallt det var ute :((

imorn blir det att vara med evve igen och ha massa kul :D
haha, ehm aa har inget att skriva mer xd
puss!<3
NYA BILDER KMR IMORN LOVAR!<3


att vara med dig evve gör att jag glömmer allt som har hänt,
du är verkligen underbar, älskar dig <3


Kommentarer
Postat av: ;)

älskar dig:D

2010-08-08 @ 01:05:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0