7 augusti

hejjjjjs
förlopt om jag inte bloggade något igår men var inte på
humör för att blogga så aa jag bloggar nu iaf :)
Igår kommer Evve hem :D<3
Fyfan va jag har sakna henne, men hon kom typ hem vid 10-11
och då orkade jag inte gå ut xd<3
aja, så idag ska jag nog vara med henne :D<3<3
fan hon har massa att berätta till mig om alla snygga killar och så;)<3haha
snart ska jag nog gå ner och ta en dusch :D

igår så kom mamma och frågade om jag skulle med till Anders pappa
hela nästa vecka, och jag bah ehm nja jag vet inte har massa att göra liksomxd
Liksom jag ska ju va med massa,sen stan kanske pierca naveln och köpa
en sak (A) haha och sen talangfinalen ;)<3
haha FYFAN va evve och jag kommer ha kul då :)<3
Men nu ska jag snacka lite med henne så puss.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0