Vi älskar solen :D<3

hejjjj :D<33
dagen började med att jag vakna vid halv 6 gick och duschade
sen fixa ja mig.
haha fast jag vaknar tidigt e jag lika seg XD va inte klar
för än vid 8. Så iza och jag fick skynda oss till skolan <3
resten av skolan dan va bra :DDD<3
utom att maten va aa vi får ju ingen mat! Xd

efter skolan drog iza och jag till ica sen hem.
När jag kom hem så var man själv hemma :D<333
Så jag kolla på TV sen plugga jag.
Sen vid halv 7 drog jag ut med iza och wille :D<3
haha vi hade sjukt kul :D<3
Vi lekte i en lekpark, och william va som han va xD
så tog vi kort :D<3
innan vi cykla hem drog vi till ica XD
haha jag hittade williams kille XD as ful han såg ut som
någon kille i ngn film x)))
aja, vi garvade sönder när vi skulle gå hem Xd hahahah
jag skrek på william för han inte lyssna han bah cykla iväg och garva.
hahah XD
nu sitter jag i mitt rum och ska snart sova ;o
e as trött ;D<333
aja skriver mer imorn.
Nu kmr det lite bilder : DDDDDDDDDDDDDD<3

HAHA Izas och min gubbe :D<333


Snygga vi är då!
Så mobba inte !!!!!!!1 :DDDDD


Bilden säger allt.
hah, älskar izabella :D<3
kolla hennes blogg för fan !!!
izabellaodenmarck.blogg.se
:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0