sommar :DDDDDD<333

hejjhejj:D<3
idag sov jag förlänge och han inte fixa mig t skolan,
så fick jag gå t skolan utan smink -.- XD
när jag kom t skolan gick evve och jag o fixade oss.
Sen hade jag svenska och vi skulle läsa ngt och sen leta ord i ordboken
haha fan va iza och jag garva XD<3
Sen efter det gikck vi t ica för jag missade frukosten ://
så va massa hungrig. Sen hade vi 100minuter so -.-
fast det va kul för jag fattade inte vad begnt sa och då skulle jag fråga
vad det va men jag kunde inte säga det så jag började skratta Xd hah
sen fick vi rast fast vi skulle läsa 40 sidor ;s
och han tror det.
sen vid 12 drog iza och jag hem till henne :D
och där hade vi massa kul haha :D<3
idag skulle jag var med älsklingen men han är sjuk :((((<3
saknar han massa, men träffar han kanske på onsdag om han blir frisk,
hoppas det <3333333
så det blir att plugga och sen träffa evve och dra till gårn :D<3
skriver mer sen eller imorn : D<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0