Skola imorn O.o

Orkade inte skriva mer igår, men jag träffade Sara,Julia och Adam igår.
Vi hade massa kul :D<3
När när vi kom hem så fick jag mina saker från gbg :D<3
Ny jacka och två tröjor <3

Idag har jag inte gort något XD
har vart inne och kollat Tv, ska snart fixa mig och träffa evve:D<3
har SAKNAT henne ;o :(((((<3
Undra vad vi ska göra men det blir ngt kul tror jag XD<3

IMORN ÄR DET SKOLA :((((
orkar inte gå upp tidigt på morgonen XD
HATAR det!!!!
hah, men ska träffa älsk imorn :D<3333333
Efter skolan ska jag med han hem, och senare kanske vi ska till gårn :D<3
älskar dig linus(L)
skriver kanske mer sen elr imorn.
Puss<3

Kommentarer
Postat av: iza :_D

MM kul du och jag ska cykla till skolan (H) haha !<222222222

2010-04-06 @ 19:39:26
URL: http://izabellaodenmarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0