21april! Evves dag ;)<3333

Tjaaaa XD<3
idag har dagen vart så där, det har regnat och SNÖAT :s
hur fan kan det snöa nu liksom. Aja blev sjukt sur när jag såg det -.-
skolan har la vart okejj,
efter skolan drog iza och jag till iza :DDD<3
sen hem, och just nu pluggar jag lite och sen väntar jag på att andra avenyn ska börja :DDDDDD<3
haha älskar det <3333

Imorn hoppas jag att det inte REGNAR ELLER SNÖAR!!!!!!!
för det pallar jag inte med, sen ska jag vara med älsk : DDDDD<3
sen venne jag vad som händer :D<3
i helgen blir det g-vik med ´wille och sebbe tror jag :DDD<3

jag tycker att Oliver Sykes är snygg :D<3
älskar hans tatueringar :DDDDDDDDDDDDD<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0