Söndag♥

Hejsan, sitter jut nu i soffan och pluggar lite har gjort det sen 10 och är inte klar än. Orkar inte plugga mer just nu, funderar på om jag ska dra ut en stund nu när solen äntligen har kommit fram. Igår gjorde jag inte alls mycket färgade bort min utväxt men det vart ju lite så där missade visst lite där bak haha. Men det får jag ta och fixa i veckan eller så. Sen på kvällen skulle jag kolla på en film jag ladda ner men så klar så dampa min dator och det funka inte så gick upp och la mig sen kolla jag på tv. Aja senare idag så ska jag fixa mig lite sen vänta på älsklingen kommer sen blir det att äta lite och sen blir det att kolla på JERSEY SHORE!!!♥♥♥♥♥ Har längtat som fan efter att det ska komma. Nej nu ska jag la fortsätta att plugga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0