Godmorgon bitches♥

Sitter och kollar på TV och äter lite frukost med lilla Ådi. Han väckte mig minst 3-4 gånger inatt och behövde gå på ''toa''. Känns super skönt att han kan gå i koppel nu eftersom han var rädd att göra det förut men nu är det bättre. Idag så ska jag till Kumla vid 3 för att stå på ICA MAXI och göra reklam för skolan med Dilan, Erica, Lovis och min lärare sen skulle två till vara med. Kommer stå där till kl.6 och frysa ihjäl eftersom vi inte får stå inne men får se hur det kommer att bli. Sen ikvöll vet jag inte om Daniel kommer eller om jag ska till honom eller om det blir imorn ist får se. Nej nu ska jag äta lite frukost och sen hoppa in i duschen.
Videon är från igår när Ådi skäller på våran hund som är mycket större än honom


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0