9 månader med världens bästa älskling♥

Hejsan alla söta bloggläsare, vet att jag inte la upp bilderna som jag sa igår men har blivit sjukt dålig på att blogga
men ska bli bättre. Igår så var jag med Izabella vi tog lite kort med hennes nya objektiv, den var grymt bra.
Sen lite mer på kvällen så träffade vi Erik och satt och prata med honom i typ 30-40 minuter haha sjukt kul var
det iaf. Men det var också äckligt kallt ute vi hade inga jackor på oss när vi var ute så jag kommer säkert bli sjuk
haha xD Idag så ska jag vara med Izabella en stund sen så ska jag ta ur mitt lös hår och sätt i nytt :D
Ska bli jätte skönt att få nytt och jag lovar att lägga upp bilder idag. Men nu ska jag fixa mig :)
bild som Izabella tog igår

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0