Söndags mys♥

Hejsan, sitter just nu i soffan och kollar på Ensam mamma söker med min älskade Dara. Ska nog snart hoppa in i duschen och sen blir det att läsa lite. Idag har jag nte gjort mycket, pappa hämtade mig i Kumla runt halv 12 sen åkte vi och handla lite sen när jag kom hem så somnade jag i soffan. Var galet trött. Igår så var kvällen sjukt rolig utom att det var för mycket folk men annars var det kul. Imorn så är det skola och sen efter blir det hem och plugga :( menmen måste ju. Nej nu ska jag kolla lite på TV :D

Kommentarer
Postat av: My. S

hej! du är sjukt fin!! när du åker till turkiet, kan du inte ta med din systemkamera och fota lite så vi läsare kan få se sen?! :D:D kramar!!

2011-10-16 @ 20:29:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0