Hemma bra men borta BÄST♥

Godmorgon, har nyss vaknat och kollar lite på TV. Jag vet att jag inte bloggade när jag var i Turkiet men min iPhone är ju sönder så då var det inte så lätt sen så var internet sjukt segt på hotellet. Vill inte alls vara hemma i äckliga Sverige :(:(:(:(:(:(:(:( vill tillbaka till Turkiet NUUUUUUUUUUUUUU. Men men får la stå ut med Sverige i 8 månader till. Idag vet jag inte vad som händer så kolla tåg biljett eftersom jag kanske åker till Göte borg men är inte helt säker på att jag ska dit för har blivit förkyld, var en tjej som smita mig så jag blev sjukt typ. Nej nu ska jag kolla på tv och snacka lite med folk.
Senare idag kommer det en bildbomb!!!!! :D

Kommentarer
Postat av: lisa

jag har inte riktigt förstått, men vem åkte du med till Turkiet ?

2011-10-30 @ 14:35:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0