Godmorgon bitches♥

Sitter just nu uppe på mitt rum och håller på och packar lite har fortfarande inte packat klart och
jag känner mig lite stressad menmen jag kommer nog hinna packa klart allt imorn :D
Igår så gjorde jag inte så mycket var med Izabella och sen kom Dennis och David så vi
var med dom ett tag eller aa ett långt tag.
Idag blir det att träffa lite folk och sen ha kul med B-RUDARNA :D:D
Sen så imorn så åker jag till TURKIET. Kommer bli as nice men det jobbigaste är ju att jag kommer sakna
alla söta personer och Gustav så klart.
Nej nu ska jag fixa mig och så, bilder kommer kanske upp imorn om jag hinner lägga upp men får
hoppas :D

Kommentarer
Postat av: victor:D

du kommer väll ihåg att du ska köpa nått fint till mig (a :D <3

2011-06-24 @ 15:25:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0