Orkar inte vänta mer, vill bort nu♥

Hejsan!
Idag så var det ju JN-dagen på skolan och det gick jätte bra för min grupp vi kom 4:a :D Faktiskt riktigt stolt
över min grupp som var så sjukt duktiga. Sen vid halv 1 så fick vi kolla på film och den var ju så där
hade redan sett den förut så då var det inte lika kul. Efter dä så slutade vi och trodde jag skulle dö för att det
var så sjukt varmt ute :o Hade liksom jeans och en tjocktröja fast nu har jag kortbyxor så klar.
Idag vet jag inte vad som händer ville åka till älskling men han är fortfarande sjuk så kan inte åka till honom
får se om jag åker till Kumla och träffa Jonte och några mer :D
Bild från idag!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0