Godmorgon♥

Godmorgon alla bloggläsare. Har ni sovit gott ? Det har jag iaf, sov som en prinsessa :D
Har nog aldrig sovit så gott förut. Idag är det fredag och det är ju en toppen dag kanske inte
för alla men för mig, hoppas jag. Idag så ska jag in till stan lite snabbt med mamma men innan det
så ska jag duscha och tvätta håret. Ska till stan för att följa med mamma hon skulle köpa något
och då tänkte jag att jag kunde följa med och se om jag hittar något att köpa.
Senare blir det att vara med Izabella och röja runt haha :D
Nej nu ska jag duscha så jag hinner med att åka in till stan, eftersom jag är så seg när jag fixar mig. Hehe.
Saknar att vara brun :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0