Godmorgon mina älsklingar!

Förlåt att jag inte har gjort några in lägg på typ två
dagar men har inte haft datan och sen har jag haft andra
saker att göra så jag hann/han inte att göra ngt,
men den här veckan blir det ny header och skit :)
har tröttnat som fan på min jag har nu den e ju fett snygg
men vill ha ngt nytt :DMenmen ;)

Har nyss dushat och tvättat håret, fan ja känner att
jag e as seg på morgonen -.-
menmen, har inte lust att gå t skolan idag, inge kul
händer så vill va hemma o mysa i sängen.
Idag ska jag städa lite och plugga jätte mycket, har matte
prov imorn, och jag fattar inte va vi håller på med
eller jag fattar va vi håller på med men aja jag kan inte
förklara xdhahah<3
men nu har jag inte tid att blogga, bloggar mer när jag kommer
hem.
Just det regnr -.- kul väder      NOT!!!!!!!!!!!!!!!
hatar när det regnar menmen!


Kommentarer
Postat av: Anonym

har du strulat med oliver

2010-09-21 @ 16:45:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0