Pappa är snäll♥

Hejsan!
Justnu så är jag as arg för nya datan är seg och dampar
sönder, har fan lust att kasta ut den, men jag är snäll
så jag gör inte detXD
Aja, förut var man på gårn med IZA & EVVE :D
det var as roligt haha, lollo är så jävla söt asså,
men sen vid 10 drog typ alla då drog iza
och jag också hem, fan va kallt det va ute :o
när ja kom hem så va ingen hemma :o
fick fan panik pappa brukar alltid vara hemma men nej
inte idag xd hahahaha
sen när han kom hem så hörde inte jag det
så han kom och drog upp min dörr och skrek, fyfan va
ädd jag blev asså :o
Sen garva han och gav mig 300kr :s XD hahahaah
venne varför men aa :D
Snart ska jag la gå ner och äta ngt sen lägga mig i sängen :D
Puss godnatt !


Kommentarer
Postat av: louisebiszczak

hehe det kallar att bjuda på sig själv ;D

du får skicka bilderna :D <3

2010-10-16 @ 00:25:52
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0