Mysig kväll med ''familjen''♥

Har nyss ätit lite blev ju en riktig lyxmat, snart ska jag kolla
film och ha det mysigt med mamma och Stefan!
Bilr att kolla på Drag Me To Hell, den är så jävla underbar.
Sen efter dä blir det att sova, imorn på morgonen blir det att åka
till v-centralen och snacka med e läkare om mitt knä, hoppas det blir
bra t fredan för då ska jag träffa ****** ;) haha då ni :*
aja, får ju inte gå så får la se hur det blir imorn med skolan.
Men nu ska jag ta och va sociala mot dom andra kyssN!:*


Kommentarer
Postat av: victor

vem ska du träffa då:O;)hah<3

2010-11-29 @ 21:29:51
Postat av: louisebiszczak

hallå drag me to hell den började jag ju nästan gråta på i slutet han ba ska fria och så dör hon :(

ska du träffa R...er ? :)<3

2010-11-30 @ 09:47:58
URL: http://louisebiszczaak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0