Regn,regn mera regn -.-

hellu :D<3
Idag så har man vart hos älsklingen sen halv 11 och kom hem vid halv 8,
vi har haft det så mysigt, ville inte åka hem, men han skulle på ösk och så :(XD
aja, på väg till örebro så var jag så trött att
jag somnade på bussen, och evve filmade :oxd
haha sen när vi va hos marcus somnade jag också fast bah 1015minuter,
hah det var så mys att få somna vid älsk:$
aa och så är det ju ÖSK idag -.-
och fyfan vad folk, asså det tog ju fan nästan 20minuter från våghustorget till almby xd
hah.

Imorn ska ska man till Sanny(sussi) för hon fyller år :D<3
Så Grattis :D<3
Så det blir la att vara hos henne hela eftermiddagen och sen kvällen elr
ngt :D<3
PÅ onsdag kmr kanske älsk om han inte skulle göra ngt annat,
men hoppas på att han kmr :d<3

AA OCH IZABELLA ODENMARCK ÅKER TILL GBG UTAN MIG IMORN
SÅ AA JAG FÅR LA KLARA MIG HELT SJÄLV, HAHA FAST HON KMR JU PÅ FREDAG MEN
ÄNDÅ XD
Kolla hennes blogg www.izabellaodenmarck.blogg.se ;)


Kommentarer
Postat av: iza

ah dit jag ska , ska det inte regna ;) haha samanttha ! dö inte , vi kan va på fredag! XD

2010-07-26 @ 22:34:39
URL: http://izabellaodenmarck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0