HUSVAGNCAMPING MED IZA IS THE SHIT xd:$<3

hejsan!<3
Har nyss badat med iza, och det var as skönt i vattnet ;D<3
Vi skulle cykla till katte men sen när vi va på väg så var det för varmt så vi
drog hem till Iza och bada :D<3
hahah vi e tjocka;D<3
aja, igår så sova iza och jag i husvagn XD
hahah vi hade för kul, iza satt och kom på as dålig skämt
så man va tvungen att garva för dom va så dåliga XD
sen vid typ 2 eller något ringde jag Marcus :D<3
och så satt vi och snacka, och jag har kommit på att jag hör dåligt :O
haha, jag sa typ va 1000gånger :$

Idag har jag inte gjort så mkt vaknade vid 10 av att Iza smsade mig XD
hha liksom hon va 2meter ifrån mig och orkade inte gå t mig XD
aja, sen drog vi itne sen kolla vi lite på tv sen åt vi frukost, som sagt
skulle vi till katte vid 1-2 för jag skulle träffa Samuel :D<3
men det blev inte så vi var as sega så drog vi vid 6 men sen vände vi.

Imorn vet jag inte vad som händer, skulle till stockholm med Mamma men blev inte så
, så kanske drar till stan och shoppar och sen kanske det blir katte om
det blir varmt ute :D<3
haha lfår bli en ego bild på mig, efter att vi hade bada :9<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0