Svar på kommentar♥

emma <3 om För tidigt för att gå ut♥:
Har du löshår som sitter i hela tiden ? hur har du det? eller sitter du varje morgon och sätter i clips ? finns det hår som man kan ha hela tiden sova i och bada ducha ? :O
svara gjärna vill ha lös hör vill ha längre har så kort men vet inte vad jag ska välja , jag har läst din blogg i snart ja länge vet inte när jag börja , vill bara säga att jag älskar din blogg <3
Svar: Ja jag har lös hår som sitter i hela tiden. Jag använder microringar som det heter. Jag hade clips
förut men tyckte det var så jobbigt att sätt i och ta ur hela tiden, så jag satt dit det med microringar
ist. Ja, du kan ju ha äkta lös hår. Jag har äkta och jag sover ju i mitt och jag badar/duschar i mitt.
Naaw va gulligt. Hoppas du fortsätter att läsa min blogg :D
Så här har jag just nu (inte jag eller mitt hår på bilden ) men ska snart byta ut detta och ha lim/vax ist.

bilden är från google

Kommentarer
Postat av: emma <3

Tack :D<3

men hur länge har man det innan man måste byta , man byter väll när håret växer ut , hur länge kan man ha i när det växer ?<3

2011-08-12 @ 15:35:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0