För tidigt för att gå ut♥

Godmorgon bloggläsare!
Idag vaknade jag för tidigt, känns inge kul att vakna innan 10 på ett sommarlov. Men det är sånt
som händer :D Just nu håller jag på och äter frukost sen ska jag hem till pappa för att jävla mamma med
lite saker. Så får se hur det kommer gå nu när jag är så galet trött. Haha. Idag så ska jag förmodligen
färga bort min utväxt sen blir det att ta ur allt mitt lös hår och sätta i nytt. Ska bli skönt att få i nytt :D
Nej nu ska jag ta på mig och gå till pappa. Och som tur är det sol ute idag hoppas det är dä hella
dagen och helgen :D

Kommentarer
Postat av: emma <3

Har du löshår som sitter i hela tiden ? hur har du det? eller sitter du varje morgon och sätter i clips ? finns det hår som man kan ha hela tiden sova i och bada ducha ? :O

svara gjärna vill ha lös hör vill ha längre har så kort men vet inte vad jag ska välja , jag har läst din blogg i snart ja länge vet inte när jag börja , vill bara säga att jag älskar din blogg <3

2011-08-11 @ 20:15:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0