Tråkigt♥

hejsan!<3
Förlåt om jag inte har bloggat ngt eller så men har inte haft tid har
vart på prao och kommer hem ganska sent (enligt mig ) och så är jag
jätte trött och orkar inte blogga, men ska bätta mig nu :D
Idag var man ledig as skönt så drog t skolan och plugga lite och dansa med dom
andra, dom är as bra asså :D
Igår så var man i kumla med ngn gubbe och då hade vi truck utbildning as kul,
sen efter det skulle vi vara med några som gjorde prov, hah en fuska xd
haha aja sen efter det gick vi runt i kumla och hade kul, men fan vad det var kallt
asså :o
nu orkar jag inte skriva vad vi har gjort mer xd hahahah <3
Imorn är det FREDAG :D
ååh så jävla skönt har längtat efter det hur länge som helst nu hahaha känns så iaf.
Aja, först blir det prao sen blir det hem t Gustav sen möta amanda sen hem t honom igen
sen folkets :D<3
men nu ska jag ta och gö annat puss!<3
haha mitt barn på v-centralen



S a k n a r  D i g ! ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0