älska dagen♥

Hejsan!<3
Förlåt att jag typ inte har bloggat så mycket, men har inte var
på blogg humör :/<3
Men nu är jag det :D:D:D:D:DD
aja, idag så var det skola, det var as kul iaf på so:n för alla var typ i
datasalen medans iza och jag satt i klassrummet och lärde oss hela sverige.
haha as kul, efter skolan drog vi in t stan och det kändes som om vi åkte
i typ över en timma, fyfan vad sakta dom körde men iza jag och jennifer tagga
som fan i bussen så vi hade as kul. NÄr man kom t stan så träffade vi först Victor/Viktor
och sen kom Gustav :D<3
Sen så drog Iza jag och Gustav och handla lite, och sen drog vi hem. Ville inte hem xd haha <3
Aja, senare när vi kom hem drog vi t kyrkan men det sög kuk så vi drog t skolan
och åkte pulka ner för backen fast på röven as kul jag ramla ju då ett par
gånger så jag garva sönder sen skulle Iza och Evve springa ifrån mig men det gick inte så
bra för dom ;)<3 haha
nej nu orkar jag inte skriva mer om dagen utom att alla har typ Mens idag hahahaha :D<3
puss på er :*<3

S a k n a r  d i g ♥


Kommentarer
Postat av: Calleballe :*<3

Kom in te STAN gmn, träffa mig saknar dig som fan!<3

Skulle vara kul att träffa dig igen!!!!

2010-12-03 @ 23:21:30
Postat av: Calleballe :*<3

Eller du vi kommer och hämtar dig!!!!

Kommer vid 12 halv 1 puss!!!!11!1¨

:D<3

2010-12-03 @ 23:22:29
Postat av: Oskar

Såg dig idag när du gick med någon kille :)

2010-12-03 @ 23:37:20
Postat av: Anonym

stö du är :D

2010-12-03 @ 23:42:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0