Godmorgon bitches...

nyss vaknat och ska snart ta och göra lite frukost sen ska jag duscha lite. Igår så slutade jag vid 12 så då kom
pappa och hämta mig och då hämta vi mina paket som jag hade fått sen åkte vi hem, sen vad vid halv 3 så
åkte jag in till stan för att möta Izabella. När hon kom gick vi och åt sen shoppade vi lite, jag lägger upp bilderna
senare idag efter jag har duschat. Sen på kvällen så drog vi till kyrkan och ja det var la så där var lite kul i början
men sen så aa va det helt dött, men innan vi drog till kyrkan drog vi till grillen och käka kebab:D super gott.
Idag så ska jag förhoppningsvis till Gustav men vet inte om jag kunde sova hos honom men får hoppas har inte
träffat honom på hur länge som helst :( nej nu blir det frukost :D
Haha Izabella och jag asså! xD

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0