You're the best♥

Hejsan, sitter just nu i min sänge och pluggar läser om Pompeji har glömt att göra den uppgiften så får göra den nu, sen har jag massa andra frågor och sånt som jag måste göra. Idag så vaknade jag flera gånger sjukt jobbigt, men sånt händer sen kom mamma hem vid 8 typ och prata lite med mig sen så gick jag och la mig. Och sen så vaknade jag vid 10 ungefär :D Igår så jobbade jag och Erica var faktiskt riktigt kul tyckte jag, skulle nästan kunna jobba där (på riktigt). Det bäste med att jobba där var ett kolla på söta speedway killar haha, dom var riktigt söta asså. Sen efter skolan så drog jag hem till Jonte och va med honom, vi gjorde inte så mycket satt mest och prata sen kolla vi lite på TV. nej nu måste jag plugga.

Kommentarer
Postat av: du vet vem;)

snygging;)<3

2011-10-06 @ 16:03:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0