19 dagar♥

Hejsan detta får bli ett snabbt inlägg för måste plugga och sen duscha. Idag ska var det skola och slutade 12, så fick sitta och vänta på tåget i ungefär 50 minuter för jag var lite seg sen när jag kom in till stan träffade jag Evelina och vi gick som sagt till Virginska sen upp på stan för att äta sen kolla skor. Tyvärr så hittade jag inte mina skor som jag ville ha så får ta och beställa som från internet ist. Nej nu kommer bilder på vad jag köpte idag och i fredags! :D
orkar inte lägga upp mer vad jag har köpt :D

Kommentarer
Postat av: emma

Hej, jag gör bloggdesigner och har även en bloppis på bloggen. Är du sugen på länkbyte är de bara att säga till! Kika gärna in!:)

2011-10-03 @ 18:05:23
URL: http://eemmahagelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0