Vet inte vad jag ska välja♥

Gokväll eller hur man säger, sitter i min säng och kollar på en film sen kollar jag också på Jul och Nyårs klänningar, har hittat jätte många men vet verkligen inte vilka 2 jag ska välja. Får be mamma om hjälp. Idag ska har jag latat mig hela dann skulle ha pluggat men var för lat så ska verkligen försöka att göra det imorn. På måndag är det skola igen och är då inte alls så jätte taggad. Skulle vilja ha mer lov eller varför inte ha tagit studenten så man har ett jobb, ååh vad skönt det skulle vara menmen har ungefär 2½ år kvar. På måndag ska jag försöka lämna in min mobil för klarar seriöst inte av att ha min andra äckliga,sega fula mobil, så ska be mamma om pengar för han sa att hon skulle hjälpa mig att betala och jag får ju inte pengar för en 30-31:a nej nu ska jag kolla vidare :D

Kommentarer
Postat av: Julia

tack, gulliga du! :)

2011-11-06 @ 03:25:03
URL: http://jjuliachristinejohanna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0